Backgrounds & Heart Backgrounds
); -moz-border-radius-topleft: 10px; -moz-border-radius-bottomright: 10px; padding: 6px; Border: 3px solid #000000; margin:1em 20px; } -->

Hangout.. (:



yoooo yooo... asalamualaikum...
jawab2... dapat pahale....
tdi saye pgi jalanjalan.... haaa kau ad wktu tuh?? xder kan... =D
sye pgi tgok wayang...
KL Gengster.....
aku dah tgok.. aku dah tgok....  kecoh lak nenek ni...
yea aku da tgok....
lbih kurang mcam cite kongsi... cume ini lbih bnyak tumbuktumbuk.. dush dush.....
fulamak... gile bez klu dapt laki pndai karate ni...
bole jdi bodygard aku... ekekekek
lepas tgok ini movie kite pgi dduk kat food court... woooo
diorg kerul dan mukhlis.. (:  mkan nasi ayam....
aku x mkan... semua bnda kt situ x kene ngan mulot aku....
dan akhirnya aku amik kputusan tuk mkan ais krim... sedap.. nyum nyum nyum...
then.............
pgi maen balingg bola....
aku suke kt sni..
dmana bnyak aksi yg tlah memalukan diri aku.. suke suke...
first........
kasut... (: saiz 4... ngam2 kt luar mcam saiz kaki aku... tgok pkai..
hampeh... longar... tuka lgi... saiz 3...
semangat aku jalanjalan.... tecabut.... HAHA
tngallah sarah dgan kaki busuk dy.. ^^
pgi la tuka saiz 2.. bru ok... mengong....
yg saiz 4 xnk lak cabut.. mugkin kerana kasut saiz 4 lgi lawa dpd saiz 3.. =D
second..........
 yg ni aku suke gile...
org maen boling baling bola kedepan... aku pgi baling kebelakang...
hahha hebad kan...
jgan la ckap aku x pnah maen boling....sdih aku dnga tau...
pnah la... tp tu cite lame... eheh
dan skunk aku dah x reti maen boling... wink wink
xpe3... gelak lah.. gelak je...... aku x marah...
sbb aku pown gelak sorg2.. HAHA

note--> encik encik... terime kasih untuk hari ini.... sulu suke suke... ok sarah stop ur GEDIK here...  sukanya bila dya ceria.. lalalalalala ok awak.,... laen kali kite maen boling lgi yer... HAHA xpe2.. kali ni sye pampers nt awk plak taw... =DD 

suda bace tkan itu like buton..:)

No comments: